W nowej odsłonie ubezpieczenia „Bezpieczny bilet” katalog zdarzeń został rozszerzony z 14 do 19 sytuacji, w których posiadacz biletu może ubiegać się o zwrot kosztów. Do zakresu ubezpieczenia dodano m.in.: nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie osoby bliskiej, wskazanie przez NFZ terminu wyjazdu do sanatorium lub rozpoczęcie nowej pracy w dniu wydarzenia. Nowe sytuacje zostały uwzględnione w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują kompleksowej ochrony przed nieprzewidzianymi okolicznościami.
O bezpieczeństwo nie muszą martwić się również osoby, które kupiły bilet na imprezę poza miejscem zamieszkania i poniosły koszty biletów kolejowych, lotniczych lub hotelu. Oprócz zwrotu ceny biletu, mogą one liczyć na rekompensatę kosztów podróży i zakwaterowania. Właściciele zwierząt domowych również zyskają – rozszerzone ubezpieczenie obejmuje chorobę pupila, powodującą konieczność pozostania w domu w dniu imprezy.
– Nagła sytuacja w życiu może uniemożliwić udział w wyczekiwanym wydarzeniu, ale dzięki ubezpieczeniu nie musimy tracić pieniędzy wydanych na bilet. Współpraca z platformą eBilet pozwoliła nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie ubezpieczeniowe, a rozszerzenie jego zakresu zapewnia klientom jeszcze większą pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach, niezależnie od tego, czy chodzi o zdarzenia losowe, czy trudności w podróży – mówi Agnieszka Gocałek, dyrektor biura bancassurance i programów partnerstwa strategicznego.
Zainteresowanie klientów ubezpieczeniem biletów, często kupowanych z dużym wyprzedzeniem, stale rośnie. Rozpoczęta w 2020 roku współpraca z platformą eBilet zaowocowała innowacyjnym rozwiązaniem ubezpieczeniowym, a zrozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów pozwala PZU na ciągłe dostosowywanie oferty do ich oczekiwań.