Szczegóły

Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia – PZU Wojażer inwestycją w spokojną podróż

PZU startuje z letnią odsłoną kampanii promującej ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer. Hasło przewodnie – „Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia” – podkreśla, jak istotne jest odpowiednie ubezpieczenie podróży w czasach, gdy wyjazdy są coraz bardziej dostępne, ale i nieprzewidywalne.

W kampanii PZU przypomina, że nawet krótki wyjazd może wiązać się z poważnymi kosztami – od rachunków za wizyty lekarskie w razie nagłego zachorowania, przez konieczność hospitalizacji, operacji i transportu medycznego do kraju np. po nieszczęśliwym wypadku. W takich sytuacjach ubezpieczenie turystyczne staje się nie tylko rozsądnym wyborem, ale realną ochroną finansową.

– Z roku na rok wzrasta liczba klientów, którzy decydują się na ubezpieczenie turystyczne. Rosnąca świadomość ryzyk związanych z podróżowaniem sprawia, że coraz większą wartość przypisuje się kompleksowości usług ubezpieczeniowych. Klienci oczekują, że w sytuacjach nagłych – takich jak konieczność skorzystania z pomocy medycznej podczas urlopu – ubezpieczyciel nie tylko pokryje koszty takich usług, ale również zapewni realną pomoc w ich zorganizowaniu. PZU Wojażer to odpowiedź na te oczekiwania mówi Małgorzata Skibińska, Dyrektor Zarządzający ds. Rozwoju i Utrzymania Produktów oraz Underwritingu w PZU SA.

Bez ubezpieczenia może być naprawdę drogo

Hospitalizacja podczas urlopu za granicą może być nie tylko stresującym doświadczeniem, ale również bardzo kosztownym – zwłaszcza jeśli nie posiadamy odpowiedniego ubezpieczenia turystycznego. Choć Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) zapewnia dostęp do publicznej opieki zdrowotnej w krajach UE oraz EFTA, to nie pokryje wszystkich kosztów, np. transportu do kraju czy leczenia w prywatnych placówkach.

Dane PZU pokazują, że koszty leczenia za granicą mogą być nawet kilkadziesiąt razy wyższe niż cena samego wyjazdu. Przykładowo, jednodniowa hospitalizacja w Egipcie z powodu bólu ucha po nurkowaniu kosztowała blisko 4 tys. zł, a leczenie poważnego urazu w Turcji – ponad 223 tys. zł, nie licząc lotu sanitarnego do Polski za kolejne 150 tys. zł. W USA, gdzie opieka zdrowotna należy do najdroższych na świecie, hospitalizacja i operacja nogi wygenerowały rachunek przekraczający 1,4 mln zł.

Ochrona na każdym etapie podróży

Polisa turystyczna to niewielki wydatek w porównaniu do potencjalnych kosztów, jakie mogą wyniknąć z nieprzewidzianych zdarzeń za granicą. PZU Wojażer zapewnia kompleksową ochronę na każdym etapie podróży – od momentu wyjścia z domu aż do powrotu. Już w podstawowym pakiecie, klienci otrzymują wsparcie w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku. W takiej sytuacji ubezpieczyciel może zorganizować i opłacić leczenie (konsultacje lekarskie, pobyt w szpitalu, zabiegi medyczne), transport medyczny (z miejsca zdarzenia do lekarza lub szpitala, a nawet z zagranicy do domu.

Ubezpieczenie PZU Wojażer można wzbogacić o dodatkowe opcje: OC w życiu prywatnym (zapewni odszkodowanie osobie, której ubezpieczony lub jego podopieczny nieumyślnie wyrządzi szkodę), NNW, kontynuację leczenia w Polsce oraz ubezpieczenie bagażu podróżnego. Warte uwagi jest też ubezpieczenie rezygnacji z uczestnictwa albo skrócenia uczestnictwa w zorganizowanym wypoczynku.

W 2 minuty na 2 godziny przed wylotem

Udogodnieniem dla podróżujących jest możliwość zakupu polisy online w serwisie mojePZU – nawet 2 godziny przed wyjazdem (warunkiem jest przebywanie osób ubezpieczonych jeszcze na terenie Polski) i korzystanie z ochrony już tego samego dnia. Zakup polisy w aplikacji trwa zaledwie 2 minuty.

– Chcemy, by nasi klienci mogli działać spontanicznie, ale bez ryzyka. Dzięki technologii, ubezpieczenie można kupić nawet na lotnisku, tuż przed podróżą – dodaje Małgorzata Skibińska.

Kampania PZU Wojażer „Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia” potrwa od 2 czerwca do 31 lipca i będzie obecna w mediach społecznościowych oraz w przestrzeni internetowej. Kreacje zostały wygenerowane z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji w Biurze Marketingu PZU. W humorystyczny sposób pokazują realne zdarzenia na wakacjach, przy których warto mieć polisę podróżną.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.pzu.pl/kampania/wojazer.

Załączniki

wojażer 1

wojażer 1

Typ: zdjęcie

Rozmiar: 1,4 MB

Pobierz (jpg)
wojażer 2

wojażer 2

Typ: zdjęcie

Rozmiar: 1,7 MB

Pobierz (jpg)
wojażer 3

wojażer 3

Typ: zdjęcie

Rozmiar: 1,7 MB

Pobierz (jpg)
wojażer 4

wojażer 4

Typ: zdjęcie

Rozmiar: 1,3 MB

Pobierz (jpg)
wojażer 5

wojażer 5

Typ: zdjęcie

Rozmiar: 340,5 kB

Pobierz (jpg)