Klienci PZU mogą teraz korzystać z płatności powtarzalnych BLIK w mojePZU i płacić automatycznie za cykliczne zobowiązania.
Ponad 2/3 transakcji płatniczych w mojePZU realizowanych jest za pomocą BLIKA, dlatego w trosce o jeszcze większą wygodę płatności PZU wprowadza płatności powtarzalne BLIK. Dzięki nim płatności ratalne i abonamentowe za produkty i usługi PZU będą pobierane automatycznie lub po potwierdzeniu w aplikacji banku.
Jak włączyć płatność powtarzalną BLIK?
Wystarczy:
Gotowe! W każdej chwili można edytować lub usunąć płatność powtarzalną.
Jedna platforma – wiele funkcjonalności
Dzięki mojePZU klienci mogą zrealizować większość swoich spraw w kanale zdalnym. Platforma jest dostępna poprzez serwis internetowy moje.pzu.pl oraz aplikację mobilną. Oferuje użytkownikom liczne funkcjonalności. Mogą oni samodzielnie kupować ubezpieczenia, jak również wznawiać polisy. Platforma umożliwia zgłaszanie szkód i sprawdzanie ich statusu, jak również kontakt z doradcami. Za pośrednictwem mojePZU można także korzystać z usług medycznych, m.in. odebrać e-receptę, umówić badania czy wizytę u lekarza. Dodatkowo użytkownicy mogą inwestować oszczędności dzięki integracji mojePZU z inPZU, a w aplikacji mają możliwość korzystania z abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport. W serwisie mojePZU klienci mogą również opłacać składki i usługi. Platforma oferuje dostęp do wielu metod płatności. W trosce o pełne bezpieczeństwo transakcji, pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU.