Koncepcja tegorocznej kampanii została oparta o dwa spoty poruszające kwestię tego, jak ważne dla każdego profesjonalisty jest znalezienie odpowiedniego dla siebie miejsca do rozwoju zawodowego. Miejsca, w którym uda się połączyć wykonywane obowiązki ze swoimi zainteresowaniami, umiejętnościami i oczekiwaniami.
PZU jako część największej grupy finansowo-ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej ułatwia ekspertom różnych dziedzin biznesu znalezienie roli najlepiej dopasowanej do ich kompetencji. Jest to możliwe m.in. dzięki bardzo dużej skali działania firmy, różnorodnym (także pokoleniowo) zespołom i atmosferze sprzyjającej współpracy. Co więcej, również dzięki poczuciu wpływu i sensu wykonywanej pracy, bo na końcu wszystkich działań pracowników PZU jest zawsze bezpieczeństwo i zdrowie klientów firmy.
– Zależy nam na przyciąganiu do PZU najlepszych ekspertów z rynku. Chcemy, aby wiedzieli co oferujemy jako pracodawca i że jest to atrakcyjna oferta – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU. – Dzięki mocno ugruntowanej pozycji rynkowej zatrudnienie w PZU daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, ale w żadnym wypadku nie oznacza to zawodowej stagnacji – wręcz przeciwnie. W naszej firmie wdrażamy innowacyjne rozwiązania i realizujemy międzyobszarowe projekty, co daje duże pole do popisu w zakresie wykorzystania i rozwoju swoich kompetencji. Jednocześnie dbamy o przyjazną kulturę organizacyjną, w której tworzenie staramy się angażować naszych pracowników. To ważne, bo wiemy jak wielu z nas ceni dobrą atmosferę w pracy – podkreśla Anna Wardecka.
Przekaz kampanii „PZU – pasujemy profesjonalistom” jest kierowany do aktywnych zawodowo profesjonalistów o zróżnicowanym stażu pracy i specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi PZU, w tym m.in. z szeroko pojętymi: ubezpieczeniami, finansami, analityką danych, IT, sprzedażą oraz obsługą klienta.
Kampania zakończy się w pierwszej połowie grudnia i zostanie w całości zrealizowana w kanale digital. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych, popularnych wyszukiwarkach internetowych i rozpoznawalnych portalach rekrutacyjnych. Zaplanowano również działania mailingowe. Osoby zainteresowane treściami kampanijnymi będą kierowane na stronę pzu.pl/kariera, gdzie poza aktualnymi ofertami pracy znajdują się obszerne informacje o możliwościach rozwoju zawodowego w ramach PZU. Na stronie są również dostępne spoty kampanijne, które częściowo były nagrywane w przestrzeni biurowej Centrali PZU przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 4 w Warszawie.
– Działania employer brandingowe PZU są bardzo konsekwentne. Od wielu lat docieramy do naszych odbiorców z komunikatem, że wbrew stereotypom, praca w ubezpieczeniach jest ciekawa, rozwojowa i może być źródłem dużej satysfakcji zawodowej – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji. – Mam nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych starań zachęci wiele osób, do tego by rozpocząć pracę właśnie w PZU – podsumowuje Łukasz Turkowski.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. Jako ubezpieczyciel w samej Polsce cieszy się zaufaniem 16 milionów klientów.