Ideą Employer Branding Excellence Awards jest nagrodzenie najlepszych projektów promujących markę pracodawcy, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tym roku do konkursu wpłynęły 134 zgłoszenia w 8 kategoriach.
Wyróżnione w jubileuszowej, X edycji konkursu działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens” realizowane są w PZU od trzech lat. Koncept kampanii jest oparty o formaty video, które zostały nagrane i opublikowane pierwszy raz pod koniec 2019 r. Bohaterami filmów są pracownicy PZU, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości, zgodnie z którymi działa firma.
Badania pokazały, że kampania spotkała się z bardzo dobrym odbiorem w grupie docelowej - zanotowaliśmy wyraźny wzrost zainteresowania pracą w PZU i pozytywne reakcje pracowników Grupy.
Kampania „Taka praca ma sens” stawia przede wszystkim na autentyczność i otwartość, dlatego też na pierwszym planie znaleźli się nasi pracownicy. Pokazują, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata.
– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „Taka praca ma sens” nie jest pustym sloganem. Bardzo nam miło, że ta wyjątkowa dla nas kampania zyskała uznanie w oczach jury. Projekt zrealizowaliśmy dzięki zaangażowaniu pracowników PZU i to właśnie im dedykujemy to wyróżnienie. Dodatkowo komunikacja w kanałach online ma dziś szczególne znaczenie, więc tym bardziej cieszymy się, że nasze działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów z rynku – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.
Strona informacyjna kampanii „Taka praca ma sens” wraz z aktualnymi ofertami pracy w PZU znajduje się pod adresem: www.pzu.pl/takapracamasens.