Szczegóły

Kontakt dla mediów

Biuro Prasowe

PZU Grupa PZU

rzecznik@pzu.pl

tel.: (022) 582 58 07

15 października 2018

PZU. Jedna praca dwa wymiary

15 października PZU rozpoczyna kampanię Employer Branding, której celem jest budowa wizerunku firmy jako jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.

Kampania akcentuje dwa wymiary pracy w PZU. Pierwszy z nich to zatrudnienie w prestiżowej i innowacyjnej firmie, która jest liderem na rynku finansowym. Natomiast drugi wymiar wskazuje na społeczny aspekt wykonywanej pracy, która niesie pomoc klientom w ważnych i niespodziewanych sytuacjach życiowych. Przekaz jest prosty: pracownicy PZU nie tylko realizują się zawodowo, ale także pomagają odzyskać spokój klientom, a niekiedy mogą uratować im życie.

Motywem przewodnim kampanii są atrybuty związane z obszarami biznesowymi, w których pracują nasi ludzie. Zwracają one uwagę kandydatów na projekty realizowane w PZU i społeczny sens wykonywanych zadań. Kampania odwołuje się także do kultury organizacyjnej firmy oraz wartości na jakie stawiamy w PZU czyli: uczciwości, stabilności, innowacyjności czy odpowiedzialności za siebie i innych – powiedziała Aleksandra Wolska, Dyrektor Zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

PZU szuka profesjonalistów, absolwentów uczelni wyższych oraz studentów ostatnich lat studiów, którzy mogą pracować m.in. w IT, finansach, marketingu czy obsłudze klienta. Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PZU powinny śledzić strony pzu.pl/kariera oraz profile Grupy PZU Kariera na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, gdzie na bieżąco przekazywane są wszystkie informacje.

Kampania online będzie prowadzona do 30 listopada. Od 15 października do 8 listopada na 19 uczelniach w 13 miastach odbędą się szkolenia prowadzone przez ekspertów PZU. Pojawią się także stoiska promujące PZU jako pracodawcę. Natomiast od 7 do 18 grudnia PZU zaprosi studentów na Dni Otwartego Biznesu do swojej siedziby w Warszawie. Spotkania będą dotyczyć takich dziedzin, jak: zarządzanie projektami i procesami, strategia i innowacje, IT, e-commerce, marketing, analizy w CRM, prosty język. Uczestnicy zmierzą się też z rozwiązaniem realnego case study.

W tegorocznym rankingu „Pracodawca Roku” AIESEC Polska, w którym studenci wskazują najlepszych pracodawców na polskim rynku, PZU znalazło się na 5 pozycji. 

Więcej informacji na: https://www.pzu.pl/takapracamasens 

Załączniki

foto_1.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 449,9kB

Pobierz plik

foto_2.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 598,8kB

Pobierz plik

foto_3.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 828,6kB

Pobierz plik

foto_4.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 580,6kB

Pobierz plik

foto_5.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 453,9kB

Pobierz plik