W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy przenalizowali dane dotyczące kondycji finansowej oraz wskaźniki i parametry opisujące sprawność organizacyjną firmy. Przyjęto założenie, że brak precyzji jest słabością, która wcześniej czy później zostanie wykorzystana przez konkurencję. Dlatego firmy, które widzą tego typu problemy, zasługują na uznanie. Wyróżnione zostały zatem te towarzystwa ubezpieczeniowe, które stale budują kapitał zaufania wśród klientów.
- Nagrody przyznane PZU w ramach konkursu organizowanego przez Gazetę Bankową to olbrzymie wyróżnienie. Stanowi to dla nas potwierdzenie, że nasza ciężka, codzienna praca jest dostrzegana przez klientów oraz branżę ubezpieczeniową– powiedział Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU.
Zakończona właśnie edycja konkursu „Gazety Bankowej” pokazała, jak bardzo sektor ubezpieczeniowy jest dynamiczny i z jaką determinacją walczy o klienta. Towarzystwa ubezpieczeniowe tworzą nowe produkty, unowocześniają już istniejące i dodają kolejne proklienckie usługi.