Arkadiusz Gęsicki od 2013 roku pracował w McKinsey&Company, gdzie ostatnio pełnił funkcję Partnera Lokalnego oraz bezpośrednio odpowiadał za współpracę z instytucjami finansowymi w regionie CEE oraz na Bliskim Wschodzie. W latach 2004-2013 związany był z Boston Consulting Group. W 2003 roku ukończył Politechnikę Łódzką, Wydział Zarządzania i Organizacji. W latach 2002-2003 studiował w Business School na University of Central England w Birmingham. Jest współautorem licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review, Forbes i Manager Magazine.
Arkadiusz Gęsicki posiada ponad 14 letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym dla firm ubezpieczeniowych oraz banków. Był zaangażowany w projekty z obszaru rozwoju strategii oraz ich wdrażania, transformacji i reorganizacji, sprzedaży i marketingu, a także w procesy akwizycyjne (M&A). Brał udział w wielu międzynarodowych projektach obejmujących Europę, Amerykę Północną oraz Bliski Wschód. Posiada bogatą wiedzę na temat rozwiązań fintech, insurtech oraz digitalizacji i big data.
W ramach dotychczasowej kariery w firmach konsultingowych Arkadiusz Gęsicki realizował również projekty dla Grupy PZU. W trakcie przygotowań debiutu PZU na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie był odpowiedzialny za przegląd strategii IPO, m.in. w zakresie modelu dystrybucji, a także uczestniczył w pracach nad roadshow dla rynków zagranicznych. Ponadto przygotowywał docelowy model organizacji oraz pracował nad rozwojem contact center Grupy PZU. Był również liderem projektu opracowania szczegółowego harmonogramu działań integracji PZU z Bankiem Pekao w zakresie bancassurance. Dodatkowo odpowiadał za projekt rozwoju produktu z obszaru ubezpieczeń grupowych.