Szczegóły

26 marca 2024

PZU uhonorowany tytułem ‘’Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce”, w 9. edycji konkursu ‘’Instytucja Roku’’

PZU kolejny rok z rzędu został Najlepszym Ubezpieczycielem w Polsce w konkursie prowadzonym przez portal mojebankowanie.pl, potwierdzając wysoki poziom obsługi klienta. W tegorocznej edycji uzyskał wyróżnienie we wszystkich trzech kategoriach „Najlepsza Obsługa w Placówce”, „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej” oraz „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”.

Współczesne wyzwania wymagają ciągłego dostosowywania się do potrzeb klientów i śledzenia zmian na rynku. Kluczowe elementy to zaangażowanie pracowników, efektywne zarządzanie doświadczeniami klientów oraz innowacyjne podejście do wprowadzania nowych rozwiązań. Troska o doskonałe doświadczenia klienta jest fundamentem sukcesu biznesowego. Badania satysfakcji klientów brane są pod uwagę i na bieżąco analizowane. Pozwala nam optymalizować procesy i dostosowywać ofertę do potrzeb rynku. Nasze osiągnięcia na polu doświadczeń klienta (CX) są dostrzegane i doceniane, choćby w corocznym międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards. Grupa PZU angażuje się również w budowanie świadomości znaczenia Customer Experience w obszarze biznesowym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami w corocznych raportach o CX w Polsce – powiedział Dominik Witek, członek zarządu PZU Życie.

PZU został doceniony przez kapitułę konkursu za doskonałość w dziedzinie ubezpieczeń oraz za ciągłe dążenie do ulepszania obsługi klienta. To potwierdza zaangażowanie w zapewnienie kompleksowej oferty oraz najwyższej jakości usług dla klientów. Dzięki temu wyróżnieniu PZU potwierdza swoją reputację lidera, który stale dostarcza najwyższej jakości usługi i innowacyjne rozwiązania w obszarze ubezpieczeń.

Dziś coraz więcej klientów oczekuje wygodnych, szybkich i intuicyjnych rozwiązań, które umożliwią im załatwienie wszystkich spraw online. Dlatego PZU inwestuje w nowoczesne technologie, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom. Obok tysięcy pracowników, wykorzystujemy także roboty i algorytmy sztucznej inteligencji, aby zoptymalizować procesy obsługi klienta i zapewnić mu szybką i efektywną pomoc w każdej sytuacji. W parze z tym idzie rozwój oczekiwanych przez klientów rozwiązań zdalnych. Przykładem jest choćby ekspansja naszego samoobsługowego serwisu mojePZU. W początku 2024 r. liczba użytkowników mojePZU przekroczyła już 4 mln, w tym ponad 60 proc. z nich korzysta z mobilnej aplikacji – dodaje Dominik Witek.

Kapituła konkursu od 2015 roku wyróżnia najlepsze krajowe firmy w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Jest to największy, a zarazem najbardziej kompleksowy tego typu projekt na rynku, w którym firmy z branży finansowej oceniane są pod kątem ich oferty, jakości obsługi klienta oraz innowacyjności.