Już dziś w terenie działają pracownicy PZU, tak aby jak najszybciej pomóc naszym klientom. Aktywnie ustalamy poszkodowanych ubezpieczonych w PZU, dotrzemy do nich nie czekając na zgłoszenia. Wypłacimy odszkodowanie w ciągu jednego dnia od daty zgłoszenia szkody.
Natychmiast po katastrofie skierowaliśmy do poszkodowanych gospodarstw siedmiu Mobilnych Ekspertów PZU – od godziny 18 przemieszczają się oznakowanymi logiem PZU samochodami pomiędzy miejscowościami Palikije Pierwsze, Cyganówka i Stasin, docierając do zidentyfikowanych klientów PZU.
Już jutro w gminie Wojciechów działać będzie Mobilne Biuro PZU Pomoc z Opiekunami Merytorycznymi. Jego dokładna lokalizacja ustalana jest ze sztabem kryzysowym.
Usuwanie skutków trąby powietrznej:
Osoby ubezpieczone w PZU, których domy zostały uszkodzone powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu szkody. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia np. w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczając dach.
Dostępne kanały zgłaszania szkód:
• Zachęcamy naszych klientów do skorzystania z pomocy Mobilnych Ekspertów PZU i Mobilnego Biura PZU Pomoc.
• Uruchomiliśmy infolinię dla poszkodowanych. 50-ciu konsultantów czeka na zgłoszenia pod nr 801 102 102 wybierz 0.
• Szkody można zgłaszać również przez Internet tj. www.pzu.pl.