Specjalne działania PZU po orkanie Fryderyka

PZU przeznaczyło dodatkowe zasoby do obsługi szkód po przejściu orkanu Fryderyka.

Skala zgłaszanych szkód po wystąpieniu tego wiatru i silnych opadach śniegu jest wyższa niż zwykle o tej porze roku. PZU jest w pełni przygotowane na obsługę szkód. Dysponujemy środkami, które pozwolą szybko zareagować na tę trudną sytuację. Żaden poszkodowany klient PZU nie pozostanie bez naszej pomocy.

Przypominamy o dostępnych kanałach zgłoszenia szkody:

  • przez Internet tj. www.pzu.pl
  • infolinia 801-102-102, na której uruchomiono dodatkową linię do zgłaszania szkód
  • osobiście w placówkach.

Osoby ubezpieczone w PZU, których domy zostały uszkodzone powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu zniszczeń. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia. Przykładowo, w miarę możliwości można prowizorycznie zabezpieczyć dach.

Zachęcamy do skorzystania z usługi wyliczenia wartości szkody już podczas telefonicznego jej zgłoszenia. Można też zrobić to samodzielnie przy użyciu aplikacji mobilnej https://www.pzu.pl/samoobslugaszkody . Pozwala ona wyliczyć wysokość odszkodowania bez oględzin miejsca zdarzenia przez rzeczoznawcę PZU.

Załączniki