Uproszczone zgłaszanie szkód po wichurach

W związku z wystąpieniem w Polsce gwałtownych anomalii pogodowych, PZU przygotowało uproszczoną ścieżkę zgłaszania szkód po wichurach. Zwiększyliśmy znacznie liczbę konsultantów na infolinii, tak by nasi klienci jak najszybciej mogli zgłosić szkodę i uzyskać należne odszkodowanie. Żaden klient PZU nie pozostanie bez naszej pomocy.

Przypominamy o dostępnych kanałach zgłoszenia szkody:

  • przez Internet: www.pzu.pl
  • infolinia: 801-102-102
  • osobiście w placówkach

Osoby ubezpieczone w PZU, których domy zostały uszkodzone, powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu szkody. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia.  

Zachęcamy do skorzystania z usługi samodzielnego wyliczenia szkody przy użyciu aplikacji mobilnej (wykorzystując przesłany po zgłoszeniu szkody link). Pozwala ona wyliczyć wysokość odszkodowania bez oględzin miejsca zdarzenia przez rzeczoznawcę PZU.