Nowa wersja aplikacji „Samoobsługa szkody” PZU

Kilka kliknięć i gotowe – odszkodowanie będzie na twoim koncie nawet tego samego dnia. PZU uruchamia nową wersję aplikacji internetowej „Samoobsługa szkody”. Samodzielne dokonanie oględzin i kalkulacja kwoty odszkodowania są proste i szybkie. Cały proces zajmuje średnio 5 minut, a rekordzista otrzymał należne odszkodowanie już po 54 minutach od zarejestrowania się w systemie PZU.

Szybko, prosto, bez zbędnych formalności. Aplikacja internetowa „Samoobsługa szkody” to idealne rozwiązanie dla wszystkich klientów PZU. To pionierskie i jak dotąd - jedyne rozwiązanie na rynku, które już w 5 minut pozwala samemu wyliczyć odszkodowanie. Pieniądze mogą trafić na konto klienta nawet tego samego dnia.

Prosta w użyciu aplikacja internetowa jest przeznaczona do obsługi niewielkich rozmiarów szkód na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Usługa ta jest świetnym rozwiązaniem dla klientów, którzy cenią szybkość i prostotę. „Samoobsługa szkody” jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania na tablecie, komputerze stacjonarnym czy smartfonie, ma odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie.

Jak to działa?

Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody otrzyma SMS-em lub emailem spersonalizowany link  do aplikacji, która w kilku krokach przeprowadzi go przez cały proces, umożliwi samodzielne wykonanie oględzin, dodanie zdjęć oraz dokumentów niezbędnych w procesie obsługi szkody. Po zdefiniowaniu uszkodzeń system automatycznie wyliczy kwotę odszkodowania (bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy PZU) i przedstawi ją klientowi. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Co ważne, klient może w każdym momencie zmienić decyzję i zrealizować proces obsługi szkody w tradycyjny sposób.

Pierwsza wersja „Samoobsługi szkody” została wdrożona w grudniu ubiegłego roku. Nowa wersja zawiera zmiany, które zasugerowali nam nasi klienci. To dzięki ich opiniom i sugestiom zmieniliśmy aplikację, która stała się jeszcze bardziej przyjazna i dostosowana do oczekiwań użytkowników. Nowością jaką oferujemy w nowej wersji „Samoobsługi szkody” jest m.in. możliwość załączenia dokumentów potrzebnych do zamknięcia sprawy. I to wszystko zrobimy za pomocą jednego kliknięcia w przesłany link.

Co nowego?

  1. nowa kolorystyka aplikacji;
  2. uproszczone, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników, treści - zamiast komunikatu „Uszkodzenie lewej strony” prezentujemy nową treść „Przód i bok kierowcy” oraz „Tył i bok pasażera”, tak aby nie pozostawiać wątpliwości, która ze stron uległa uszkodzeniu;
  3. zmieniony ekran dodawania uszkodzeń – miejsce, w którym klienci mieli najwięcej problemów. Rozwijaną listę zastąpił przejrzysty schemat pojazdu;
  4. zmieniona technologia wyliczania wartości szkody – obecnie cały proces na oczekiwanie wyliczenia trwa ok. 3 sekundy.

Co jeszcze w przyszłości?

  1. uruchomimy możliwość połączenia video z konsultantem – również bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania;
  2. udostępnimy możliwość komunikowania się z PZU za pośrednictwem najpopularniejszych komunikatorów z poziomu aplikacji.

Załączniki

  • pzu_samoobsluga_szkody_02.jpg

    Typ: zdjęcie

    Rozmiar 4,4 MB

    Pobierz plik