Szczegóły

16 marca 2023

PZU ponownie z tytułem Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce, w 8. edycji konkursu Instytucja Roku

PZU kolejny raz uzyskał tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce”. W corocznym konkursie ubezpieczyciel zdobył grand prix w kategoriach „Najlepsza Obsługa w Placówce” i „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej” oraz zajął trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”.

Recepta na sukces od lat pozostaje niezmienna. To przede wszystkim troska o dobre doświadczenia klienta. Dlatego Grupa PZU konsekwentnie buduje w organizacji świadomość znaczenia Customer Experience. Na bieżąco monitorujemy i analizujemy zmiany zachodzące na rynku oraz prowadzimy badania satysfakcji klienta, na podstawie których wyciągamy odpowiednie wnioski. Dzięki nim jesteśmy w stanie optymalizować nasze procesy i dostosowywać ofertę produktową do aktualnych potrzeb klientów, a także wdrażać innowacje i kreować rynkowe trendy. Chętnie dzielimy się wiedzą z innymi firmami, by mogły podnosić jakość obsługi klientów, skutecznie się z nimi komunikować i rozwijać kanały kontaktu, a także wdrażać intuicyjne usługi i procesy. Źródłem cennych informacji na temat doświadczeń klientów podczas całej ich ścieżki jest wydany przez PZU w ubiegłym roku „Raport Customer Experience – z klientem na dobre i złe”. Wierzymy, że wnioski z raportu pozwolą rozwijać się nie tylko nam, ale wszystkim innym firmom i budować standardy CX w Polsce – powiedziała Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie, która odpowiada za obszar kształtowania doświadczeń klientów.

Kapituła konkursu od 2015 roku wyróżnia najlepsze krajowe firmy w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Jest to największy, a zarazem najbardziej kompleksowy tego typu projekt na rynku, w którym firmy z branży finansowej oceniane są pod kątem ich oferty, jakości obsługi klienta oraz innowacyjności. To wyróżnienie potwierdza, że PZU jest niekwestionowanym liderem na rynku ubezpieczeń.

Wysokie noty Grupy PZU - zarówno za obsługę w placówkach, jak i zdalną - to dowód na to, że niezależnie od formy kontaktu, PZU dostarcza swoim klientom kompleksową ofertę, a także najwyższej jakości usługi oraz jasne i przejrzyste rozwiązania. Pozwala to zapewnić satysfakcję klienta z obsługi oraz buduje zaufanie do firmy.