Szczegóły

28 kwietnia 2020

PZU – Marką Godną Zaufania

PZU to w opinii klientów najbardziej godna zaufania firma ubezpieczeniowa. Zwyciężył w prestiżowym rankingu miesięcznika „My Company”.

PZU otrzymał tytuł Marka Godna Zaufania w kategorii „firma ubezpieczeniowa”. Na PZU wskazało najwięcej spośród prawie dwudziestu tysięcy przedsiębiorców badanych na zlecenie miesięcznika.

Dobra opinia klientów jest dla nas największym wyróżnieniem. Koncentrujemy się na tym, by zapewniać im sprawną i fachową obsługę, szeroki zakres usług i produkty dopasowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że nasze wysiłki znajdują uznanie – mówi prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Jak podkreśla, PZU dba o to, by wspierać klientów także w trudnym okresie związanym z pandemią koronawirusa. – Oferujemy im bezpłatną pomoc prawną i rozszerzamy możliwość zdalnego korzystania z naszych usług. Chcemy wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa mające problemy finansowe, ułatwiając im zakup i kontynuowanie ubezpieczenia na korzystnych warunkach – dodaje prezes Kozłowska-Chyła.

PZU zaufało aż 15 milionów Polaków. – To zobowiązuje. Dlatego wciąż rozwijajmy nasze produkty i usługi, by w jak najlepszy sposób zaspokajały oczekiwania klientów. Kładziemy nacisk na innowacje i rozwój zdalnych kanałów kontaktu. W okresie pandemii wspieramy doradztwem prawnym osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które są zmuszone szukać pomocy w ramach oferowanej przez rząd tzw. tarczy antykryzysowej – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Jak zaznacza, w budowanie relacji z klientami są w PZU zaangażowani wszyscy. – To pracownicy Contact Center, doradcy w oddziałach, agenci PZU, specjaliści od innowacji i produktów, na czele z zarządem. Wszyscy pracujemy na zaufanie milionów Polaków. Dowodem na to, jaką wagę przykładamy do potrzeb klientów, jest fakt, że odpowiedzialność za Customer Experience leży bezpośrednio w kompetencjach prezesa PZU Życie – dodaje prezes Agatowska.

To już piąte z rzędu zwycięstwo PZU w badaniu „My Company”, które określa poziom zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu. Ankietowani są co roku proszeni o udzielenie odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W tym roku w sondażu brało udział prawie pięć tysięcy ankietowanych, którzy głosowali w 26 kategoriach.

Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2020 są dostępne na stronie internetowej http://markagodnazaufania.pl/ i w najnowszym wydaniu magazynu „My Company Polska”.