Szczegóły

13 czerwca 2014

Grupa PZU nagrodzona za działania w obszarze marki pracodawcy

Po raz kolejny w tym roku PZU otrzymał nagrodę za działania wizerunkowe w obszarze marki pracodawcy. Tym razem firma została wyróżniona za Najlepszą Kampanię Employer Branding i zdobyła nagrodę główną za Najlepsze Wykorzystanie Social Media w konkursie EB Stars oraz nagrodę główną w kategorii Doskonała Kampania Internetowa konkursu EB Excellence Awards.

Uznanie ekspertów obu konkursów PZU zyskał przede wszystkim za kompleksowość i spójność działań wizerunkowych. W umiejętny sposób kierowane były one do studentów i profesjonalistów oraz poprzedzone zostały solidną pracą wewnętrzną – zmianami w kulturze organizacyjnej oraz unowocześnieniem procesów HR.

- Nasze działania rozpoczęliśmy od zmian kultury organizacyjnej, budując biznesowe środowisko nastawione na wyniki. Równolegle podjęliśmy decyzję o rozwoju employer brandingu tworząc m.in. interesującą ofertę dla studentów i rozwijając komunikację z profesjonalistami. To wszystko przynosi znakomite efekty wizerunkowe, ale przede wszystkim pozwoliło poprawić wskaźniki HR takie jak m.in. liczba CV na ofertę pracy czy dopasowanie kandydatów do organizacji –mówi Anna Jastrzębska, Dyrektor ds. Zarządzania Rozwojem w PZU.

Jesienną kampanię PZU rozpoczął spot reklamowy „Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU” z prawie 2 milionami odsłon w internecie, z kontynuacją w postaci konkursu „Poznaj Świat PZU” z ponad 2,5 tysiącami zgłoszeń oraz badania „Oczekiwania profesjonalistów na rynku”. Całość uzupełniała konferencja prasowa z debatą ekspercką w centrali PZU oraz cykl Dni Grupy PZU na uczelniach z mobilnym kinem 5D i symulatorem dachowania. - Kiedy myślę sukces HR 2013 od razu widzę PZU, które przez ten rok wykonało niesamowitą pracę wizerunkową. Najważniejsze jest to, co zadziało się w głowach potencjalnych kandydatów. Firma poza tym świetnie wykorzystuje działania na Facebooku i całościowo spójnie dba o employer branding – uzasadniało swój wybór jury konkursu Bohaterowie HR.

Działania w obszarze wizerunku pracodawcy PZU w mediach społecznościowych oparte zostały o profil PZU na LinkedIn i Blog ekspertów PZU dla profesjonalistów oraz fanpage Grupa PZU Kariera dla studentów. – Facebook pozwolił nam wielokrotnie zwiększyć zasięg podejmowanych działań wizerunkowych i wiarygodnie pokazywać młodym ludziom zmiany w PZU – podkreśla Łukasz Trzeszczkowski, Doradca ds. Marki Pracodawcy. – Dzięki konkursowi Inwestycja w Przyszłość fanpage w 4 miesiące zyskał uznanie ponad 38 tysięcy aktywnych studentów, którzy docenili tworzoną wewnętrznie zawartość profilu oraz ofertę PZU i zostali z nami na dłużej - dodaje.

Podjęte działania docenione zostały przez jury cenionych konkursów branżowych takich jak Bohaterowie HR (kategoria Sukces Roku), Employer Branding Excellence Awards (Doskonała Kampania Internetowa) i Employer Branding Stars (Najlepsza Kampania Employer Branding / Najlepsze Wykorzystanie Social Media). Działania promocyjne przyniosły też efekty wśród studentów, czego wyrazem jest awans PZU do dziesiątki Pracodawców Roku oraz awans o 21 miejsc w rankingu Idealny Pracodawca (miejsce 13). Do PZU wpłynęło też kilka tysięcy aplikacji do udziału w programie praktyk i staży PZU, dzięki któremu blisko 80 młodych ludzi z całej Polski od połowy czerwca i od października będzie zdobywać praktyczną wiedzę i doświadczenie biznesowe pod okiem ekspertów firmy.

Załączniki

wreczenie_nagrody_dla_ekipy_pzu.jpg

Typ: zdjęcie

Rozmiar 839,0kB

Pobierz plik