Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii czy uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu.
– Podczas styczniowej prezentacji zaktualizowanej strategii PZU ogłosiliśmy nawiązanie współpracy z Allegro. Na początku kwietnia ubezpieczyliśmy pierwszych klientów za pośrednictwem największej platformy handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wkrótce przedstawimy kolejne rozwiązania w ramach naszego partnerstwa. – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.
Nowe ubezpieczenie na razie dotyczy sprzętów RTV i AGD. Sam jego zakup jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać jeden z wariantów polisy PZU. I to wszystko w ramach jednej transakcji.
– Postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o dodatkową ochronę w postaci ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD. To produkty, które najchętniej obejmowane są dodatkową ochroną przez konsumentów. Planujemy stopniowo rozszerzać usługę zakupu ubezpieczenia o kolejne kategorie. – mówi Maciej Biniek, dyrektor Allegro Finanse. – Usługę realizujemy wspólnie z naszym partnerem, firmą PZU, która na tym polu ma ogromne doświadczenie i pozwala zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania z zakresu ubezpieczeń – dodaje.
Cały proces jest prosty i wygodny. Kupując sprzęt na Allegro – np. pralkę – w ofercie pojawi się opcja dokupienia ubezpieczenia. W usługach dodatkowych pokażą się dostępne warianty ubezpieczenia dla wskazanego przedmiotu oraz opis warunków usługi. Kolejnym etapem jest wybór metody dostawy. Teraz wystarczy sfinalizować transakcję: zapłacić za przedmiot i ubezpieczenie. Sprzedający otrzyma pieniądze i informację o zakupie, natomiast dane o ubezpieczeniu dostanie wyłącznie klient i PZU. Po zakupie, ubezpieczyciel prześle e-mail z polisą.
W razie odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot wartości transakcji zawartej ze sprzedającym. W celu rezygnacji z ubezpieczenia, klient powinien skontaktować się z ubezpieczycielem. Pytania o szczegóły dotyczące polisy można zadawać dzwoniąc na infolinię PZU, uruchomioną specjalnie dla klientów Allegro – 801 402 204. Infolinia czynna jest w dni powszednie, w godzinach 8:00-18:00, zaś zgłoszenie szkody możliwe jest 24/7.
Allegro
Allegro to dla ponad 20 milionów klientów niskie ceny, najszerszy wybór produktów i pełne bezpieczeństwo transakcji. Blisko 90 procent transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tysięcy małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów. Allegro jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w kraju i jednocześnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Według niezależnych badań jest też od lat najsilniejszą marką handlową w Polsce, co potwierdza m.in ranking Superbrands.
PZU
Tradycje PZU sięgają 1803 roku, kiedy powstało pierwsze na ziemiach polskich towarzystwo ubezpieczeniowe. Jako spadkobierca ponad 200-letniej tradycji, PZU od wielu lat zapewnia kompleksową ochronę ubezpieczeniową we wszystkich najważniejszych dziedzinach życia prywatnego, publicznego i gospodarczego.
Dzięki finalizacji 7 czerwca 2017 roku, wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju, zakupu 32,8% akcji Banku Pekao SA, PZU stało się największą grupą finansową w Europie Środkowo-Wschodniej i liderem zarówno w ubezpieczeniach jak i sektorze bankowym oraz w zarządzaniu aktywami. W 2017 roku, zysk netto PZU po raz pierwszy w historii przekroczył 1 mld EUR (4,2 mld zł) a składka przypisana brutto wzrosła do rekordowego poziomu 22,8 mld zł.