Warunkiem uczestnictwa w konkursie Papaya Young Directors, organizowanym przez Papaya Films, jest napisanie eksplikacji reżyserskiej filmu, na podstawie briefu przygotowanego przez partnera. Następnie najlepsze eksplikacje zostaną zrealizowane i ocenione przez jury. Konkurs skierowany jest do studentów, absolwentów szkół filmowych oraz młodych reżyserów.
Udział w Papaya Young Directors może być świetnym początkiem kariery zawodowej. Mamy nadzieję, że uczestnicy konkursu zaprezentują pomysły na filmy reklamowe, które pokażą Grupę PZU w sposób niestandardowy i ciekawy. PZU przeszło ogromną transformację – od tradycyjnej instytucji po nowoczesną grupę finansową. Wartości, którymi się kierujemy, to przede wszystkim innowacyjność, uczciwość i troska. Chcemy pomagać naszym klientom odpowiedzialnie brać przyszłość w swoje ręce. Chcielibyśmy, aby zgłoszone prace opierały się na emocjonalnych historiach, które pokażą coś więcej niż tylko produkt. Jest to również szansa na przełamanie dotychczasowego spojrzenia na markę, ponieważ będzie ona tworzona oczami artystów, którzy mogą być również naszymi potencjalnymi klientami. Liczymy na to, że reklamy nas zaskoczą.
Konkurs startuje 1 lutego 2018 roku, termin nadsyłania prac upływa 2 marca. Ogłoszenie wyników oraz premiera filmów odbędzie się podczas gali finałowej konkursu, która odbędzie się 13 czerwca w Centrum Sztuki Współczesnej, Zamek Ujazdowski.
Cztery edycje konkursu w liczbach:
-> 3000 eksplikacji reżyserskich;
-> 68 zrealizowanych filmów;
-> 25 sponsorów,
-> ponad 100 jurorów
Szczegóły oraz harmonogram konkursu dostępne na: http://www.papayayoungdirectors.com/
Bądź kreatywny, łam schematy, zaskocz nas swoim pomysłem!