W ramach świadczeń klienci otrzymują dostęp do prywatnej opieki medycznej, obejmującej między innymi: konsultacje lekarskie, diagnostykę, rehabilitację, a także doradztwo Opiekuna Medycznego, który pomoże w zaplanowaniu indywidualnego toku leczenia.
Nieszczęśliwe wypadki, które skutkują problemami zdrowotnymi, mogą zdarzyć się wszędzie – w podróży, w domu, w samochodzie. Jako Grupa PZU znamy potrzeby zdrowotne klientów, dlatego stworzyliśmy ofertę będącą uzupełnieniem standardowych ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i turystycznych. Szybki dostęp do konsultacji, diagnostyki i rehabilitacji znacznie zwiększa szanse na powrót do pełnej sprawności. A w porównaniu do kosztu świadczeń zdrowotnych, które zapewniamy w ramach ubezpieczenia, składka jest bardzo niska – mówi Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie.
Dużą zaletą ubezpieczeń zdrowotnych PZU jest gwarancja dostępności. Na wizytę u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej klient oczekuje maksymalnie 2 dni robocze, a u specjalisty – do 5 dni roboczych. Infrastruktura medyczna obejmuje ponad 2000 placówek medycznych (w tym 60 własnych) zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Szczegółowych informacji na temat nowych ubezpieczeń zdrowotnych udzielają agenci PZU, pracownicy oddziałów PZU oraz konsultanci infolinii pod nr 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Więcej o ofercie:
https://www.pzu.pl/produkty/pzu-auto-asystent-zdrowotny