Biuro prasowe

Lamparty 2017 - znów triumfuje PZU!

powrót do listy
18.05.2017

Lamparty 2017 wręczone. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej rozdano podczas XVII Konferencji Finansowej TNS, która odbyła się 18 maja w Warszawie.   W kategorii ubezpieczeniowej kolejny już raz zwyciężyło PZU. W imieniu spółki nagrodę odebrał Jacek Wolańczyk, kierownik zespołu Strategii Marketingowej i Badań.

W tym roku Lamparty wręczono już po raz czternasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku.

Lamparta 2017 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Jako uzasadnienie przytaczano cytaty osób z branży, które naszą markę wskazały jako najlepszą:

…kampania „Niestraszki” pokazała, że marka potrafi nowocześnie myśleć…
…świetna kampania promująca ubezpieczenie AC…
…konsekwentne budowanie marki zarówno jako największego ubezpieczyciela, jak i firmy odpowiedzialnej społecznie…
…odwołanie do życiowych problemów Klienta…

Laureaci Lampartów wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli. To właśnie dlatego ta nagroda jest tak szczególna – bo to konkurenci decydują kto spośród nich jest najlepszy.  

TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą minione 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

SŁOWA KLUCZOWE: marka, PZU

Załączniki