Kampanię inauguruje spot reklamowy utrzymany, tak jak w poprzednich latach, w konwencji rozmowy rekrutacyjnej. W filmie poznajemy kandydatkę do pracy w PZU, która na koniec rozmowy prosi rekrutera o konkretne, wymyślone przez siebie pytanie. Wprowadza w ten sposób myśl przewodnią akcji wizerunkowej, której symbolem jest hasztag #najlepszastrona: - Korzystamy z ciekawego konceptu o nowoczesnym, dwustronnym charakterze – mówi Anna Jastrzębska, dyrektor ds. zarządzania rozwojem w PZU - Cenimy ludzi z inicjatywą i pomysłem na siebie, dlatego zachęcamy kandydatów do proaktywnego promowania profesjonalnych atutów podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych. Sami mamy jednocześnie spore pole do popisu przy promocji kluczowych zalet Grupy PZU jako pracodawcy – wyjaśnia.
Wraz ze startem kampanii uruchomiony został profil instagram.com/pzukariera, za pośrednictwem którego można śledzić pierwsze kroki w PZU bohaterki o imieniu Maja. Internauci zachęcani są także do prezentowania swoich zawodowych atutów w formie zdjęć z hasztagiem #najlepszastrona. Zdjęciom towarzyszyć musi opis wyjaśniający czemu dana cecha jest ceniona przez pracodawców. Na zwycięzców konkursu czeka iPhone 6 i 15 bonów o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepach Zara.
Do współpracy przy kampanii zaproszono także blogerów, którzy w autorskich tekstach odkryją przed czytelnikami swoją profesjonalną stronę. W akcji wezmą udział Paulina Basta (paulinabasta.com), Anna Kowalczyk (boskamatka.pl), Justyna Mazur (krotkiporadnik.pl), Michał Fedorowicz (kulturawplot.pl), Tomasz Saweczko (facetemjestem.pl) oraz Marcin Iwuć (marciniwuc.com). – Zazwyczaj niewiele wiemy o autorach blogów, czym zajmują się zawodowo, jak toczyła się ich kariera, czy blog jest tylko dodatkiem do codziennej pracy czy pełnopłatnym zajęciem – mówi Michał Witkowski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU – Dlatego poprosiliśmy blogerów o przybliżenie właśnie tej zawodowej strony. Mamy nadzieję, że czytelnicy wyniosą z tych tekstów także wiele cennych wskazówek jak budować wizerunek profesjonalisty – dodaje.
O szczegółach akcji oraz konkursu można przeczytać na dedykowanej zakładce pzu.pl/najlepszastrona. Kandydaci znajdą tam również aktualne oferty pracy oraz informacje o możliwościach rozwoju w firmie, wynagrodzeniach i benefitach pracowniczych oraz procesie rekrutacji. Kampania będzie widoczna na największych portalach Gazeta.pl, Biznes.interia.pl, Biznes.onet.pl, Money.pl, Rp.pl, Parkiet.com, a także na platformach VOD (spot w TVN, TVP i Onet), w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram) oraz kanałach mobilnych. Potrwa do 30 listopada br.
Kampanii towarzyszy cykl wydarzeń promocyjnych „Dni Grupy PZU” na 14 polskich uczelniach. Ambasadorzy firmy promują jesienne inicjatywy dla studentów (m.in. merytoryczne Dni Otwartego Biznesu w warszawskiej siedzibie PZU oraz konkurs Inwestycja w Przyszłość na najlepsze videoCV z pula nagród 65.000zł), a eksperci firmy dzielą się swoją wiedzą podczas biznesowych warsztatów. Szczegóły i harmonogram wydarzeń dostępny jest w zakładce wydarzenia na www.fb.com/pzukariera.