Kampania PZU znalazła się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze kampanie minionego roku. Magellan Awards to międzynarodowy prestiżowy konkurs branży marketingowej organizowany przez League of American Communications Professionals. Celem konkursu adresowanego do firm i organizacji z całego świata jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Kampania otrzymała wyróżnienia także w innych międzynarodowych konkursach branżowych. W październiku 2014 podczas 21. „Golden Drum Festival” w słoweńskim Portoroz otrzymała złotą statuetkę w kategorii zintegrowana kampania komunikacyjna, pokonując projekty z kilkunastu krajów Europy.
W listopadzie 2014 r. „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” została doceniona także przez Jury Mixx Awards otrzymując wyróżnienie w kategorii kampania wizerunkowa.
Kampania społeczna „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” dotyczy przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym. Oparta jest na pozytywnym przekazie i nawiązuje do miłości do bliskich. Realizowana była od lipca do grudnia 2014 r. Symbol kampanii to niebieskie serce, które ma przypominać kierowcom, aby jechali bezpiecznie. Na potrzeby kampanii zostało wyprodukowanych 3 mln serc z hasłem „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. Serca dystrybuowane były we wszystkich placówkach i oddziałach PZU, na autostradzie A2, a także podczas edukacyjnych działań policji.