Szczegóły

16 września 2013

Bezstresowa likwidacja szkód w PZU

16 września rusza nowa kampania reklamowa PZU dotycząca likwidacji szkód. Wiodące hasło kampanii to „Likwidacja szkód bez przeszkód”.

Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem zgodnie z obowiązującymi w kosmicznej flocie procedurami kapitan udaje się po stłuczce do psychoanalityka. Lekarz ma ocenić jego stan psychiczny po wypadku.

- Chcemy w ten lekko zabawny sposób pokazać, że w PZU mamy bezproblemową likwidację szkód oraz mocno pomocnych rzeczoznawców i likwidatorów. Dzięki temu jesteśmy firmą, na której można polegać – mówi Sylwia Bednarek, główny specjalista w Biurze Marketingu w PZU.

Kampania startuje 16 września. Oparta jest na komunikacji w TV, Radio, Internecie (m.in. na onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, youtube.pl oraz tvnplayer.pl ), a także OOH. Komunikacja pojawi się również na witrynach i plakatach w oddziałach PZU oraz POS TV.

 

W internecie na stronie strestest.pl użytkownik będzie mógł sprawdzić poziom swojego stresu. Przez test przeprowadzi go znany z reklamy psychoanalityk. Użytkownik będzie musiał wskazać co widzi na losowo wybranych 3 obrazkach. Do każdego będzie miał 4 podpowiedzi. Po odgadnięciu terapeuta w krótkich zabawnych filmach video komentować będzie odpowiedzi badanego i na końcu wystawi diagnozę dotyczącą poziomu stresu oraz przedstawi korzyści z procesu likwidacji szkód w PZU. Strona ruszy 23 września.

Kampania potrwa do 27 października br. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.